Followers

November 28, 2011

Tahun depan

Tahun depan aku nak datang penuh sekolah, kokurikulum, tusyen, everything! I'm gonna kill myself kalau dapat G any result exam. HAHAHAHAHAH aku target atleast ada 3 A+ every exam, aku dah survey tempat tusyen. Then terjumpa 'Maths clinic' bukan dekat Setiawangsa punya menapak sial aku nak pergi. So aku pilih dekat Wangsa Maju. Dekat sikit. Subject dia semua ada apa aku nak, hahaha perfect kecuali Katering je tak ada. K dah habis. O yaaa,aku rasa tahun depan aku dah tak nak lari dari latihan sukan macam tahun ni, Watefak sampai tercabut tapak kasut aku lari dalam hutan. HAHAHHA sampai kena beli kasut sekolah baru. Errr then enen aku nak pergi sekolah everyday tak nak sampai surat amaran hahahaha. Tahun ni 2 kali aku dapat. Hebat en :D Kbye

No comments:

Post a Comment