Followers

October 03, 2011

Berlagak.

Kau dalam kelas aku lah. Aku tak suka kau. Sebab kau berlagak. Once again. Berlagak. Kau je la dalam kelas tu, tahu semua lagu english, suka cakap english dengan rakan hang, wa heran? Sikit la. Kalau boleh nak menyanyi lagu BRUNO MARS,kuat kuat bagai satu blok bangunan sekolah dengar suara kau.Hell ya. Why you're so lame?You singing like a duck. TET TET TET TET. I hate you. Okay. Hahaha. Kalau boleh semua kawan aku dia kenal. Dia pernah la puji kawan aku sorang ni. Budak ni duduk blok B rumah aku. 'Eh faa T****Q tu gambar dia lawa kan? Aku suka la! Semalam aku char dengan Z***. Faa mintak numbr dia faa' Yeuwww lu ingat wa balaci atok kau? If you want ask HE yourslf then. Aku tak suka perangai kau. Bila aku tak datang hari tu. Kau kutuk aku. Come on gemuk. what the hells wrong with you haa?

No comments:

Post a Comment