Followers

October 02, 2011

Semalam baru dapat jumpa Syafiq. Goodness. I miss you gila gemuk. First g jj. Omgaid. Aku cari jam aku nak tu tak ada dekat JJ. mmm okay.tapi kita dapat coklat, hershey dengan ferorocher 2 syafiq bgi :* Then gerak Mid. Pusing pusing wayang kat sana full gila. Malas nak beratur sebab barisan sampai ke mcd sana tu haaa. Aku pun macam mmmm laaa. Hahhaha. Merajuk laaa kan. syafiq kena pujuk :p Cari jam, warna purple dapat tauu, sayang kita bayar kan, huhuhu. Then pergi topshop. Cari baju aku nak tuu. Maigaaad. RM109. aku pun fikir tungu jela aku kerja nanti. HAHHA. then pergi cotton on,kasut flat warna merah tak ada size aku pulak. Aduggggg. Warna nya lawa sihhh. HAHAHAHHA. Terus g Klcc, then pergi P. Beli ticket wayang,wayng strt 5.45. OK aku lapar niiii. Syafiq belanja makan dekat old town. Yang penting nasi wa tak habis. HAHAHAH :D then pergi forever 21.okay dapat la jugak pattern baju mcm dekat topshop tu,tapi harga RM 69. syafiq bayarkan,thanks you baby :* then pergi KLCC lepak jap,aku rasa aku nak pengsan dah kat situ. jalan laju sangat. HAHA. Dekat pukul 9 naik tren 9.30 sampai rumah. Hihihihi kbyee


No comments:

Post a Comment